fredag 9 november 2007

Ni tror nog inte att detta är sant.......

.....för det trodde inte jag heller!!!

För två dagar sen hände nåt med min dator....alla mina sparade bokmärken, alla sparade inloggningar och användar namn var borta!!! Puts väck! Har aldrig hänt förut! En del kommer jag ju ihåg...till webbutiken o mailen..men icke till min blogg! Men i natt vaknade jag med ett ryck och hade nåt på hjärnan....och det var rätt! Puh!! Så nu har jag allt nerskrivet i en liten "loggbok"....

VINNAREN ÄR NU UTSEDD!!!

Det är ju aldrig lätt det här, att utse en vinnare, för alla är ju sååå duktiga och kretiva och inspirerade! Men har man nu utlyst en tävling så får man ju ta den, egentligen trevliga konsekvensen att vara domare!

Vinnaren äääärrrrr!!!!

...................först vill jag bara återge några rader från vinnarens tankar:

När jag såg ”inspirationsbilden” så kom tankarna:

* Natur

* Kärlek/Vänskap/Romantik

* Start i livet

* Väg

Och från de tankarna spånande jag vidare…

Från det ordspråket som du skickade med, så kom ett annat
”ordspråk” till mig, som jag har hört sen barnsben
Det är ifrån en psalm, och den kunde jag sen heller inte
släppa, och jag tycker att de påminner lite om varandra.

Min tanke med kortet…

Stämpeln – start i livet, livets vandring…

Det gröna i mitten – tänkte jag att det skulle
symbolisera ”vägen” och det gröna i naturen

Det färgade pappret ”den gamla tapeten”,
som jag fick hem häromdagen passade perfekt tyckte jag,

det är natur, det är vackert, det är blommor,
blommor = vänskap, det är ett stycke ”romantik”

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Jag tycker väldigt mycket om denna kreativa process, där en tanke leder till
en annan och ideér föds och byggs vidare till det färdiga resultatet!
Att man med en bild och ett citat att inspireras av gör en egen tolkning.
Detta har nialla lyckats med!....men

.... vinnare denna gång är Anncatrin Carlsson med bidrag Nr 6!

GRATTIS Anncatrin !!!

http://babbalalla.blogg.se/ är Anncatrins alldeles nya blogg,
kika gärna in där!



Och ett Jättestort TACK till er alla som
skickade in bidrag!
Ni är egentligen vinnare ALLA!



3 kommentarer:

  1. Oj - jag sitter här helt mållös!
    Va kul, jag finner inga ord! Tack för "utnämningen"!!!

    Ha en skön helg allihopa!!

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till vinnaren!!

    Och jag tror att du eller datorn har rensat bort alla cookies... Därför försvann alla lagrade lösenord...

    Kram från Lisa

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!! Kul att du vann med ditt fina kort!!

    SvaraRadera