onsdag 16 januari 2008

65 bidrag blev det! 65!!!!

TACK FÖR FÖRTROENDET!!

Jag vill bara att ni skall veta att jag är i ett konstigt, apatiskt chocktillstånd!
När jag la in "annonsen" om ett Inspirations Team tänkte jag mig 10, 15 på sin höjd 20 ansökningar....och så får jag 65! Alltså, ni förstår mitt tillstånd,va?!!

Jag är också alldels full av beundran och häpnad över den kreativitet, skaparglädje och inspiration som finns bland er! Att EN bild, visserligen en underbar, men ändå...EN bild kan inspirera till så många fantastiska alster som ni bidragit med.

Jag skall nu "dra mig tillbaka"...läsa alla era mail....surfa runt på alla bloggar och gallerier...och välja ut ett team. Mitt mål är att ha ett gäng som kompleterar varandra och som står för Skaparlustens stil o filosofi.
Som det ser ut nu, kommer inget besked förrän om 1-2 veckor!

Vill bara påminna er om att det inte är en tävling...utan en ansökan!

ETT JÄTTESTORT TACK TILL ER ALLA!

Ilona

23 kommentarer:

Joy for Health sa...

Det är underbart att du har fått in sååå mycket härliga bidrag! Helt otroligt inspirerande och härligt! Du kommer säkert att få det såå härligt när du kollar igenom alla bidrag, mejl och bloggar.

Sofia Eriksson sa...

Wow, vilken massa härliga bidrag! Du kommer att få ett kärt besvär med att välja ut ditt team. Vilken fantastisk inspirationskälla alla bidrag är!

Kram, Sofia/Jozie

Anonym sa...

Oj, vad många fina bidrag du har fått in! Du har verkligen ett jättejobb framför dig... Jag kan inte säga att jag avundas dig att välja ut några stycken bland alla dessa underbara alster...
Sköt om dig och ha det gott!

Kramar
Mette

www.mariante.se sa...

Oj oj oj! Härligt att se kreativiteten sprudla runt om i vårt land!
Såklart hoppas man på att komma med i ditt team, annars hade man inte sökt ;o)!
Jag hade som mål att få allt mitt pyssel uppackat tills din deadline...
Lyckades det? Kolla i min blogg får du se!
Säger som scouten: Alltid redo!
Lämnar kvar en strut hemkokta karamellar att kalasa på när du gör ditt stora jobb med att välja team.

fialoppan sa...

Helt fantastiskt vilka bidrag du fått in!!! Lycka till med urvalet, vilket jobb! Kram!

Lisbet sa...

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.


Ha en skön dag

Unknown sa...

Jag väntar med spänning! Det här var en jätterolig utmaning! Tack för att jag fick vara med!

Anonym sa...

Vad många ansökningar! =)Så roligt att kolla igenom alla bidrag som kommit in på bloggen. Vilken inspiration det ger! Lycka till med att välja ut ditt team!

LottaM sa...

Härligt med så många fina skapelser att inspireras av. En fröjd både för ögat och kreativiteten. Det var jättekul att få vara med.

Naturligtvis hoppas vi alla på en plats i ditt team men hur det än blir får du ett härligt team att jobba med :-)

Kram Lotta

Camilla Ekman sa...

Vad svårt det måste vara, samtidigt som det också måste kännas inspirerande att så många vill vara med!

Anonym sa...

Vad var det jag sa, över 60 bidrag! ;)
Jag önskar dig all lycka till nu att hitta teamet som ska bli "inspiratörerna" från Skaparlusten! Inget lätt uppgift, det förstår jag med tanke på alla 65 underbara, kreativa alster!

Ha det gott, och simma lugnt! ;)

Michaela Lejonberg sa...

Ojj! det var inte dåligt med 65 sökande till ditt team! Hoppsansa! Lycka till med urvalet!
kram Michaela

Henrietta sa...

WOW så många sökande :o)) Avundas dig inte att behöva välja ut några.

Anonym sa...

Ta en kopp kaffe (en i taget!) och ta dig tid.. Det lär du behöva!

Oavsätt HUR du väljer kommer du få ett kanonteam! Så många underbara alster och hur mycket inspiration som helst.. :D

Lycka Till!

Anonym sa...

wow!!! 65 st! vad kul! och spännande!!

Anki sa...

Så många fina alster. Inspirerande att se. Men så var det en fin bild du gav oss att skapa efter också.

Lycka till med urvalet! Säkert ett angemämt besvär.

Nita sa...

Tack för en inspirerande bild att skapa till. Lycka till med att välja ut ditt team bland alla dessa härliga bidrag som kommit in.
kram
Nita

Anonym sa...

Wow säger jag bara!

Unknown sa...

Ja, så många härliga tolkningar! Här finns inspiration så det räcker hela året :-)

Joy for Health sa...

Det blev 65 bidrag så man kan ju faktiskt inspireras av ett bidrag per vecka Jag tittar fortfarande in här varje dag och får massa idéer!! Uuuuunderbart!

Monika sa...

Nu börjar jag bli jättenyfiken på ditt team! Spännande.

Anonym sa...

Nyfiken?? Jag är inne nästan varje dag och kollar av läget.. :D

Anonym sa...

Jag är så nyfiken på att se vilka du väljer. Utmaningen var rolig och jag avundas dig inte!