måndag 17 mars 2008

En skiss i veckan!

Camilla/Smörblomman har tolkat sin egen skiss!
Jättefin tycker jag!

Jag säger bara: "...och julen varar än till
påska."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~**~~~~~~

En härlig tolkning av veckans skiss!
Martina/Liama
~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~**~~~~

Mette har också gjort en jätteskön LO med
eckan skiss som grund!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~**~~~~

Så här underbart blev Anna inspirerad av skissen!
Idag, den17 mars när vintern kom till skåne
gjordes den Första Snögubben!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~**~~~~~~

Jag har ju så många underbara skisser på lager sen DT-tävlingen!
Så jag utmanar er och hoppas att ni hänger på!

Om du skickar in ditt alster till mig, lägger jag upp dom här på bloggen...
Skicka till info@skaparlusten.se

Först ut är Camilla Ekmans / Smörblommans skiss!
Vrid, vänd och använd den precis som du vill!
Berätta gärna hur du tänkt!

Så.....nu sitter jag här och väntar!
Ilona

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg skiss Camilla,
tolkning kommer!!
Kram Anna

Camilla Ekman sa...

Oh, I loooove it! Vilken underbar tolkning du gjort Anna!!!

Monika sa...

Vilken härlig layout!!!


Vill passa på och önska en riktigt skön och avkopplande påsk!

Kramar