torsdag 3 april 2008

Här har varit tyst en längre tid och det beror både massor att packa efter mässerbjudandet men också på sjukdom! Influensan slog till här också och jag har varit mer eller
mindre medvetslös i en vecka!
Nu skall jag försöka att ta tag i allt som jag har försummat. Och det är en hel del......

Först skall jag berätta att mitt härliga Inspirations Team är bara så fantastiska!
Fulla av kreativitet och skaparglädje!
En riktig inspirtionskälla och väldigt uppmuntrande!
Tack skall ni ha tjejer!

Alla i teamet fick själv välja vilken av Basic Grays nya serier dom ville skapa med.....
och detta är resultatet!

Mette fick Boxer....och som vanligt när Mette läger
vantarna på något, så blir det så läckert!

Eller vad tycker ni?

...och en altrad burk blev det också!
Mer av Mette hittar ni HÄR!

Tack söta rara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar