söndag 1 juni 2008

Anna/ annyts DT-Kit!

Anna har också skrivit några rader om sitt val av papper!
Jag måste få säga att jag tyckte det vara skitkul
att välja paket själv,
hur ofta får man den möjligheten??
Samtidigt var det supersvårt för man vill ju att
det ska bli så bra som
möjligt.
Det finns så mycket fint i shoppen o jag vet
inte hur många
gånger jag klickade ner en massa i korgen för att
radera
den igen o börja om...till sist
struntade jag i allt, stängde av
o bara valde...
Det blev ju rätt flickigt men det är ju inte så konstigt
kanske,
jag har ju ett underbart nytt litet liv här i form av
sötaste Lia!

Då blir det lätt att man ser allt i råååsa,
glitter o skimmer...ljuvligt.


Jag är ju väldigt flexibel i mitt scrappande,
jag kan vara mörk,
riva o slita i papper..
Så kan jag vara pigg oxå ...
Det händer inte såå ofta men ibland
tar jag faktiskt tag i
glada färger o struntar i edgescrapern o chalken..

Jag kan scrappa snett o vingt o även grafiskt stilrent.
Ibland dekorerar jag massor o har med många detaljer,
ibland håller jag mina sidor väldigt "rena"
Mitt paket består av alla mina sidor tycker jag
...bleka o romantiska
- MM´s "Addie" o "Delaney"...
till galna o pigga Sassafrass...
Ett roligt paket tycker jag o
det är svårt att lägga det ifrån sig!!

Och här är lite av det råååsa hon talar om...



Inga kommentarer: