fredag 4 juli 2008

Annyts Månadskit nr 3

Hej kära scrappare!!
Hur har ni det i sommarvärmen?

Själva håller både jag o barnen på att smälta bort
o det är skönt att få komma in då o då för att pyssla
lite o scrapsurfa inspiration..

Denna gången fick jag kit nr 3 och vad kan jag säga..
Det är ett grymt fint paket med massor av
rååååsa, svart o vitt.
Det är som gjort för flickiga alster, både söta o tuffa.


Här har jag använt mig av Heidi Swapps papper,
och dekorationerna i chipboard..i blommorna o
på bägge sidor om titeln har jag fäst blingblommorna
som jag målat om med svart ProMarkerpenna.




På vissa utav Heidi Swapps papper sitter det tre olika
"journalingspots", med hjälp av ProMarkerpennorna kan
man få dem att matcha vilket papper som helst...fiffigt värre!!








Allt ni ser utom Thickers, stämpeln o det vita
wellpappret får ni i paket nr 3...ett galet mysigt paket!!
Hoppas nu att jag har inspirerat er lite till att gå in
från sommarhettan då o då..

Kramen// Anna

Inga kommentarer: