lördag 9 augusti 2008

Helene skapar med månadskit nr 1

När Ilona skickade månadskit nr 1 till mig hoppade jag av glädje! Varma, klara färger som passar perfekt till många av mina färgstarka fotografier. Användbart till både resor, barn och kort.

Först gjorde jag en LO med foton från Amsterdam (A-dam är holländarnas egen förkortning på sin huvudstad). Fotona är riktigt färgstarka och kräver klara och starka papper.


På nästa sida har jag scrappat färgstarka grafittifoton. Att leka med en uppsjö av färger kan vara en utmaning, men är samtidigt oerhört skoj!


Sen har jag gjort ett färgstark kort till en vän, uppmuntran behöver man alltid och dessa glada färger kan ju inte göra mottagaren annat än glad.


Så har du inte detta kit kan jag bara rekommendera dig att köpa det, det innehåller massor med godsaker som du kan göra mycket skoj med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar