onsdag 1 oktober 2008

Oktober är här...

..och denna månad är det jag, Annyt som håller i utmaningarna.
det ska bli grymt kul o jag hoppas att ni är redo för lite klös!!

Temat jag vill att ni skapar efter är:
RIV, SLIT o lite SKIT

Jag vill helt enkelt utmana er att våga släppa loss.
Slit, dra o kladda....riv, skrapa o trasa.
Häng inte upp er på nåt som tex Jag har inte det perfekta pappret
eller Jag saknar den rätta nyansen på färgen...
Släpp perfektionisten o plocka fram din galna sida o
häng med oss på lite skoj.

Första utmaningen lyder:

Lifta mig.
Inspireras av denna layout på vilket sätt du vill.


Näe, min dotter föddes inte på julafton men för mig är hon den bästa gåvan...

Skicka ditt bidrag till mig fruanna@gmail.com senast Tisdag nästa vecka..
På Onsdag dyker nästa utmaning upp tillsammans med vinnaren i denna,
det väntar en liten gåva från Ilona i alla utmaningar.

Skapa på!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Helt underbart snygg, visst blir jag bra sugen på att lifta! Härligt tema som ju passar upphovsmakaren förträffligt he he Hoppas verkligen att jag kan komma loss och vara med på nån utmaning här, lite uranför min vanliga stil - skulle vara urkul!