torsdag 2 oktober 2008

Bidrag till Liften..

NU är det dags att avslöja en vinnare.
Jag har med hjälp av min lillkille lottat fram en
lycklig..jag bad honom säga ett två eller tre o han sa:


TVÅ!!

GRATTIS Carina Asbacka, maila din adress till info@skaparlusten.se
så kommer det nåt litet till dig när Ilona kommit ifatt!!
Stort TACK till er tre som var med o visade era skapelser!

Kramen// Anna

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Här kommer ännu ett fint bidrag till Liftutmaningen,
Nick är det som skapat om denna lilla godbit!
Läckert färgval, bollfransen gillas skarpt o rivningen...nice!!


Tack för tolkningen!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Andra bidraget till min Lift-utmaning kommer här.
Det är Carina Asbacka som skapat o visst är den fin!!
Jag gillar hur hon stoppat undan lite dekorationer uppe till
vänster, hjärtat av pärlor är ju såå fint oxå.



Tack Carina för ditt bidrag!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Här kommer första bidraget till min utmaning,
det är Anne/Anneh som tolkat min Lo sååå snyggt.
Jag älskar denna stilen, se så snyggt hon har fått
baspappret att nästan rulla ihop sig..grymt Anne!!

1 kommentar: