fredag 24 oktober 2008

Bidrag till Rosa Albumutmaningen

Såå..nu har tiden gått ut för Minialbumen oxå.
Innan jag presenterar vinnaren så vill jag TACKA alla som
hängt med mig denna månaden.
Det har varit otroligt roligt att hålla i dessa utmaninger o
vilka bidrag ni har skickat in, kanonfina allihop..
Nu är ju November här o jag lämnar över till en annan i teamet.

Vinnaren i denna utmaning är:

...........

Karolina..Grattis!!
Maila din adress till Ilona så kommer det nåt fint på lådan!!


Psst..hoppas att ni alla fortsätter att Riva, Slita o skita ner...;-)
Kramar i lass// Anna



Här kommer Karolinas rosa album.
Albumet innehåller bilder från hennes dotters första tid.
Se så fint hon har lyckats få fokus på de söta bilderna genom att
stansa ut ett hjärta i den stora cirkeln...super.



Hela albumet hittar ni här:
Tack för bidraget Karolina!!


Helene/Nick hängde på min utmaning o här ser ni en
sida ur hennes Rosa Minialbum:



Jag tycker att det är häftigt att bara halva journalingstämpeln
är använd..ger ett lite annorlunda utseende.
Resten av Helenes album hittar ni i hennes blogg:

http://helenesscrapbooking.blogspot.com/

Tack för att du ville vara med Helene!

Inga kommentarer: