tisdag 4 november 2008

Sprudlande Gråa Bidrag!

Ännu ett Grått bidrag som lyser upp höstmörkret!

Från Susanne Temnér som skriver....


Här kommer mitt bidrag till att lysa upp i mörkret :-)

/Sun


Det lyser verkligen ab bus o glädje!
TACK!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ett härligt och piggt bidrag från Petra Bengs / Pyzzlan
Tack för ditt härliga bidrag!
Helgen blev ljus o solig...
men det berodde mer på besöket hos älskade dottern i Sth än vädret...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Här är mitt bidrag till utmaningen grått.
Jag blev inspirerad av en av SvenNordqvist bilder i
"Istället för en blomma".

Jag gjorde en egen pp och färglade med promarkers.

Ibland är man bara inte på humör är mitt bidrag till utmaningen.
mvh Helene Siermans /Nick
Jag skickar också med ett gammalt kort som jag bara skulle vilja
inspierara med så här i höstrusket.


Tack Helene/Nick!

Härliga alster som man blir riktigt glad av!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Här kommer mitt bidrag till utmaningen grå.

Senhösten må vara grå och trist men man kan liva upp den
tex med en fest, som vi gjorde en fredag, en häxfreda´

Tack söta Anne!
Den lyser verkligen upp!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ett härligt uppigande färgmontage från
Ulrika Häller som säger....
Hej!
Här kommer mitt bidrag till den "grå utmaningen"!
Ett tokigt kort där jag släppte på
det mesta



Tack för detta färgglada bidrag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar