måndag 10 november 2008

Novemberpaketet -Annyt

Jag tror att jag är kär.
Papprena från Making Memories "Paperie" är fantastiska!!

Jag fick ett paket med den bruna kollektionen "Mocha",
tyll, pompoms o bazziller med prickar fanns också med.

Jag njöööt varje sekund när jag skapade dessa layouter.
Papprena är lätta att skapa med, alla serier passar ihop
och jag var ju bara tvungen att blanda dem med rosa!!



På "Lia" skar jag ut en lång blomranka ur ett av papprena.
Det bruna pappret i botten är håligt på vissa ställen o det
är ju klockrent för mig som gillar sånt..och så sprayade jag
distressfärg blandat med Perfect pearls på.


Här sydde jag fast tyll runt hela layouten, fäste den med 3-D kuddar
på ett rosa cardstock för att få lite höjd o för att mönsterpappret skulle
komma till sin rätt. Ville skapa en fluffig känsla till fotot med Lias nallar
o tillsammans med bradsen som är i sammetstyg tycker jag att jag lyckades galant!
Allt utom ministickersen på "Vänner"o bokstäverna på "Lia" finns i shoppen.



Inga kommentarer: