söndag 7 december 2008

Jag vill ha mer jul!





I helgen hann det bli ett kort och en layout från Skaparlustens superfina julkit. Det bästa är att det finns material för så mycket mer... en karamell att suga på efter jul också, när årets julkort kommer.

Layouten handlar egentligen om mina egna barndoms jular. Vi hade lite andra traditioner, det var aldrig en tomte som rent fysiskt uppenbarade sig i vårt hem, istället smögs gran och klappar fram när vi barn sysslade med annat. Det var Jesusbarnet och änglarna som kom med dem. På det viset var magin kvar länge, speciellt för min lillebror som helt enkelt vägrade sluta tro på julens sagor. Och helt ärligt... det var väl då som jularna var allra vackrast...

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh, helt fantastiska!! LOn ÄR verkligen magisk!!

Anonym sa...

Håller med Emma:0) Hela Lon är magisk, jag kan inte ttitta mig mätt på detaljer:) Och kortet är så vackert!