onsdag 10 december 2008

Makalösa Emma i farten igen!

Jag har nu gjort ytterligare en LO från novembers kit nr 1.
Jag har endast lagt till ett par små vita blommor, och dymoremsan.
I övrigt är allt på LOn från kitet :)
Fotot är från ett av försöken att fota julkort, i fjol... Äldsta tösen
ville överhuvudtaget inte vara med, lillan bara skrek, och mellantösen
blev, som synes på LOn, lite fundersam...*skratt*
Till slut lyckades vi faktiskt få ett riktigt bra kort på alla tre i
tomtemössor, vid ett senare tillfälle :)

Jag har också gjort ett julkort. Jag är ju inte så bra på detta med
kort, men med detta härliga julkit skulle det väl vara skam om jag
inte försökte i alla fall! Allt är från kitet, jag använde brads som
julgranskulor och klippte ut en stjärna från ett mönstrat papper (den
glittrar lite grann, men det är svårt att se).



2 kommentarer:

  1. Vilken underbar LO!
    Kortet är också jättefint! Gillar idén med brads till julgranskulor.

    SvaraRadera
  2. Underbart Emma!

    SvaraRadera