söndag 4 januari 2009

Nytt år - Nya utmaningar

Visst är ni väl redo för lite nya utmaningar!?
Jag kommer att lägga upp en ny utmaning till er varje söndag nu i januari och hoppas verkligen att ni vill hänga med.
Temat varje vecka kommer att vara detsamma, men olika utmaningar...
Temat är
BOM
(Boken Om Mig)
Ofta glömmer vi bort att scrappa om oss själva.
Så jag tänkte att vi kunde börja det nya året med att fylla på vårt BOM-album.
Första veckans utmaning blir:
2008 - så blev mitt år...
Era alster skickar ni till info@skaparlusten.se eller mettek@telia.com
senast nästa söndag 11 januari
så lägger vi upp dem här i bloggen .
Jag drar en vinnare nästa söndag som vinner ett
dekorations-paket
Ser framemot att få se vad ni hittar på! :)
Gott Nytt Scrapår!

3 kommentarer:

  1. Oj, en sån spännande utmaning!! Mycket inspirerande :)

    SvaraRadera
  2. måste man ha det som tittel eller får man hitta på en egen titel ?

    SvaraRadera
  3. Hej DjSmurf! Det måste inte vara titeln... Utan bara layouten handlar om hur ditt 2008 blev! :)

    Kram!!!!

    SvaraRadera