söndag 22 februari 2009

Februariutmaning 4; Ord på foto

Det står inte på förrän årets kortaste månad är slut men en utmaning till hinner jag med innan det är dags att lämna över stafettpinnen till nästa inspiratös. Den här veckan vill jag att ni skapar någonting med ord på fotografiet. Det behöver inte vara redigerat i datorn så som jag har gjort här utan det är fritt fram för handskrivet, chipboards, stickers eller vad ni känner för att använda bara texten eller delar av texten placeras på fotografiet.


Även fotografier där texten är del av motivet är välkomna, så som ni ser på min layout "alvedon" här nedanför.
Enkla regler alltså; Text i någon form med på fotot. I övrigt får er skaparlust helt fritt spelrum! Det ska bli jättespännande att se era varianter på detta! :)

Deadline är söndag 1 mars klockan 17.00 och ni mejlar era bidrag till antingen smulanp@spray.se eller info@skaparlusten.se. Varmt välkomna med era bidrag!

3 kommentarer:

  1. Fina layouter! Hur har du lagt in ramarna med text? Photoshop?

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja precis, de är ditredigerade i Photoshop innan jag skickade in fotona för framkallning :)

    SvaraRadera
  3. Är det Ali Edwards mallar eller har du gjort dom själv? *vill lära mig!*

    SvaraRadera