tisdag 10 februari 2009

Tacksam 1

Då var det dags för bidrag nummer ett att göra entré!

Det är Ida/iddegirl som har förevigat vad hon är tacksam över. Ni ser vad fint man kan göra med enkla medel och få produkter! Mönstrat papper kommer man långt med många gånger. Tack så mycket för ditt fina bidrag! Jag utmanar ocu uppmanar er alla till att stanna upp och fundera lite kring vad ni har att vara tacksamma för just idag? Inspireras av Idas fina sida här och gör din egen före söndag för att delta i tävlingen om lilla priset :) All info om veckans utmaning finner du lite längre ner här i bloggen.

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh, så fin! Gillar verkligen hjärtanen på denna!!

Anonym sa...

underbar lo! Jag har börjat med min lo, men hinner dessvärre inte bli klar till kl 17, för jag måste åka och hämta min son som är hos en kompis och sen fixa mat... :-}
Men hade hemskt gärna varit med!