fredag 6 mars 2009

***Basic Grey rockar!***

Hej kära pysslare!
Jag fick förra månaden en hel hög med otroligt snygga papper
från Basic Grey. Men eftersom jag har råkat ut för en hel del
sjukdomar i ruskvädret så var det ett bra tag sedan jag bjöd på
något alster. Jag ber om ursäkt & hoppas att denna lo på min
dotter Nathalie får det att klia i era skaparfingrar! ;)
Tanken med texten "Life is Beautiful, live it your way" är
att Beautiful oxå står för att hon är så vacker! ;) Dessa
papper är så snygga & får kreativiteten att bubbla...
Ta en titt i butiken & jag lovar att ni kan inte låta bli att
handla massor med gott inför helgen! =) Fördelen är
dock att det är väldigt kalorisnålt, hi hi! ;)


Vill oxå passa på att berätta att jag har ett annat projekt

på gång med mitt förra månads kit! Så håll utkik! ;)
Ha en trevlig helg!
Kramar Ulrica "Mysmumlan"


4 kommentarer:

Monika sa...

Jättevackert.

Emma sa...

Den är underbart vacker!!! Och ja, BG rockar :)

Anonym sa...

Basic Grey är en gammal kärlek till mig..still going strong!
supersöt layout!!

webmosterhelene sa...

Men oh!! Vilken VACKER lo!!