fredag 20 mars 2009

Mer Porcelain- Annyt

Jag trotsar det fina o efterlängtade vårvädret, jag kan inte
hålla fingrarna borta från dessa papper!
Denna gång blev det på en liten o trött Lia..



Min senaste förälskelse är Crackle Paint, jag har redan samlat på mig
en 11-12 färger o gissa om jag blev glad när jag såg att Ilona har tagit
in dom i butiken..tror att jag får fylla på mitt lager lite till!



Här har jag använt "Frayed Burlap" till grenen, jag chalkade med fluidchalk
när det torkat för att få den lite smutsigare o satte dit några oranga Dewdrops.
Fågeln fick sin färg med "Scattered Straw".
Visst blir det en läcker effekt, alla dessa sprickor som får det att se så
gammalt, slitet o smutsigt ut!?
Porcelain & Cracklepaint...mums!!

NU, ska jag nog ta en tur med barnen i det fina vädret!!

// Anna ♥




4 kommentarer:

  1. Å så vackert! Så harmoniskt, perfekt till fotot.

    SvaraRadera
  2. Crackle paint är verkligen en höjdare om man vill åt den härliga distressade looken, å det vill man ju oftast! :) Härlig känsla och jättefint scrappat, precis som alltid!

    SvaraRadera
  3. Ljuvlig, ljuvlig, ljuvlig!! Och samtidigt full med bus!
    Fantastiskt!!

    SvaraRadera
  4. Den är bara sååååå vacker! Helt gudomligt fin!

    SvaraRadera