lördag 11 april 2009

Ännu mer färg!!!

Aprils lilla kit är suveränt som bas till färgglada, lekfulla alster! Här kommer allt papper från kitet, och sedan har jag lagt till lite dekorationer :)



Jag har klippt ut stora hjärtan, liknande de på det mönstrade pappret. Jag valde enfärgade baksidor, för att få lite "lugnare" bakgrund, närmast fotot. Uppe i LOns högra hörn har jag skurit ut tre hjärtan, så det blev små dekorativa hål...

Hoppas nu ni alla får en fortsatt härlig påsk.
För mig var det en speciell dag igår, då det var på dagen ett år sedan jag scrappade min första LO. Scrapåret som gått har varit enormt händelserikt och givande, och underbara Ilona här på SkaparLusten har betytt massor ända sedan mina första trevande alster - och gör det än :) Tack för allt, söta du!!

På återskrivande!!!

1 kommentar:

Mette sa...

Åh så fin! Vilka härliga färger!