tisdag 21 april 2009

Bidrag nr 3 till bild inspirationen!

Ibland kommer man halvvägs med en layout, sen blir det stopp...liksom.
Något saknas men man kan inte komma på vad.
Då kan man behöva lite inspiration.....och det fick Jenni!

Hejsan!

Här kommer min LO.
Det är en som legat i evigheter halvfärdig på scrapbordet,
det har inte funnits inspiration att få den färdig.
Men genast jag såg inspirationsbilden tänkte jag på den LO:n.
Det var ju rosa blommor och svarta swirls
som fattades för att den skulle bli klar!

Tack för en underbar utmaning!

Kram
Tindela

Den blev ju perfekt!
Precis dom färgerna som finns i bilden....
och så kom det där lilla på plats som gjorde den färdig.

Tänk vad en bild kan göra!

Tack Jenni för att du ville visa oss!

.....och här är bilden som inspirerade...

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh, så läcker, jenni!! Så häftigt att det lossnade så där av inspirationsbilden :D

Monika sa...

Å vilka vårkänslor jag får av denna! Älskar ju rosa, så denna gillar jag.