söndag 19 april 2009

Fösta bidraget till Bildinspirationen!

CentreraRedan idag har jag glädjen att presentera det första bidraget som är inspirerat av vår bild!
Extra roligt är att detta är ett undantagsfall......så här skriver Ida...

WOW vilken bild!
Jag brukar faktiskt aldrig bli inspirerad av bilder men
den här fick mig att sätta mig och börja skapa direkt.

Jag inspirerades av enkelheten och de vita och gröna.
Så de vart en enkel lo i grönt och vitt om sonens första dagis foto.

Tack för insiprationen! Kram/Ida (IddeGirl)


Tack söta du ! Den är underbar!
Vad härligt att vi kunde inspirera dig med en bild...
Så läckert du fångat upp färgerna och enkelheten!


.....det är denna bilden som inspirerat!


2 kommentarer:

  1. Den är bara SÅ snygg, Ida!!! Och stjärnorna är verkligen pricket över i:et :)

    SvaraRadera
  2. Sååå läckert! Tänk så vackert det kan vara när man lyckas att scrappa enkelt och stilrent!

    SvaraRadera