onsdag 22 april 2009

Inspiraton nr 4!

Hej!

Vilken härlig utmaning. Den första känslan och tanken
som slog mig när jag tittade på bilderna var lediga sommar dagar
med sol och bad att njuta av. Jag inspirerades av sommarkänslan
och färgerna. Eftersom det bästa jag vet är att klippa ut när jag
scrappar inspirerades jag även av de ut-klippta blommorna.
Det fick bli en bild på minsta dottern under just en
sådan härlig dag vid havet sommaren 2008. Jag längtade
verkligen till sommaren när jag gjorde denna Lo.

Hälsningar

Carina Åsbacka



Du fick mig också att längta efter sommaren...och nu är det ju inte så långt kvar!
Tack för dina tankar och inspirationen!

....och här är bilden som inspirerde...

2 kommentarer:

  1. Åh, så härlig!! Vilket underbart foto, och så vackert scrappat :)

    SvaraRadera
  2. Å så vackert! VIlka härliga färger!

    SvaraRadera