tisdag 7 april 2009

Söt liten påskkärring

Så här kring påsk så kunde jag ju inte låta bli att scrappa en söt liten påskkärring :) Det är mellantösen, här fyra månader, som råkade ut för mammas iver att försöka vinna en digitalkamera i Nyhetsmorgon... Att jag sedan aldrig kom mig för att maila in bilden, det är en helt annan historia *host*



Alla mönstrade papper (även äggen) kommer från aprils lilla månadskit, det andra har jag lagt till.

Hoppas ni har en fortsatt trevlig påskvecka :)
På återskrivande!!

2 kommentarer:

  1. Jamen, det var den sötaste lilla kärring jag sett! Och så fin lo. JAg älskar att den är så stilren men ändå vacker. JAg har kommit fram till att det verkligen är det svåraste att åstadkomme, en stilren lo.
    Sedan måste jag säga igen om jag inte sagt det förr, jag är helt fascinerad av att du har förmågan att skapa alla stilar och göra det bra!!! Tänk den som kunde det!

    SvaraRadera
  2. Men åh vilken underbar lo! Älskar verkligen den "tomma" ytan som gör att den lilla söta påskkärringen blir så tydlig!

    SvaraRadera