torsdag 9 april 2009

Två till alster till BOM-utmaningen

Först en härlig layout från Sofia.
Så här skriver hon själv:
Vilken himla bra utmaning du hade lagt upp på skaparlustens blogg. Behöver verkligen påminna mig om att jag duger precis som jag är lite oftare. Här kommer iaf. min tolkning på temat, ganska enkelt tolkat, "snodde" titeln rakt av...:)

Och sen en till härlig layout från Emelie - DJSmurf
Och så här skriver hon:
här kommer mitt bidrag till bom utmaningen. det här var en rolig utmaning att göra och den kändes bra att vara med i, det är alltid bra att påminna sig sjäv att man duger som man är.


Tack tjejer för era underbara alster!
Sofia... Jag vet inte varför din layout hamnar på sniskan... När jag sparar din layout på min dator är den rättvänd, men när jag ska överföra den hit blir det så här... Fattar ingenting... Ska maila Ilona och se om hon förstår mer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar