tisdag 19 maj 2009

Basic Gray igen



Ja, det är faktiskt jag på bilden, en gång för länge sedan, i en annan värld. I Ungern där jag var barn.

Jag har använt papper från Basic Gary som bakgrund i den här layouten, dessa är så vackra och milda i färgerna och det gula är nästan lite som guld mot det båa. De urklippta blommorna är från Websters Pages och passar lite extra bra eftersom de påminner lite grann om de typiskt ungerska folkloreblommorna som visserligen är mycket klarare i färgerna men som till formen liknar dessa lite. Pappret som jag skrivit anteckningen på är också från Websters, en journaling note. Rubriken har jag skurit ut i brun CS och sedan använt Distress stickles (Vintage Photo) på, du hittar den i butiken på Skaparlusten. Klockorna hittar du också i butiken, de var med i förra månadens kit.


4 kommentarer:

  1. Åh, så vacker!! Som alltid så underbara, och talande detaljer....Helt fantastisk!!

    Ett sådant härligt foto :)...men vilken sorglig journaling :(

    SvaraRadera
  2. Åh, så fantastiskt vacker!!

    SvaraRadera
  3. Det här fotot passar så perfekt till din stil! Verkligen härlig layout igen, känslan i denna är verkligen "tider som flytt". Super!

    SvaraRadera
  4. Vackert så det förslår!! Bara ryser av välbehag då jag ser dina ljuvliga alster!

    SvaraRadera