söndag 10 maj 2009

Ett album - Mette

Jag fick ett härligt Mini-album - Mixed Media Flower Book - från Fancy Pants att leka med den här månaden.
Bladen i albumet är gjorda i olika material; filt, chipboard och clear.
Jag valde att använda mig av fina papper från Websters Pages till mitt album.
Jag har använt olika dekorationer från Maya Road, blommor från You Do, stickers från Prima Marketing, knappar och Pearl Makers.
På ett par av sidorna har jag även använt Masks från Tim Holtz tillsammans med Glimmer Mist.
Allt det här fina finns hos Skaparlusten!
Mitt album döpte jag till "En vän" och det är tillägnat min goa vän Malin.
Och så här blev det...
















Skynda dig in i shopen och handla och gör sen ett eget album! :)

6 kommentarer:

  1. Jättefina grejer du gör! =) ger en lite idéer!

    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Men vilket underbart album, Mette!! Och så härligt tema, ni är verkligen söta ihop. Eller vad man nu säger, om vänner *skratt*

    Och vilket läckert album, med de olika materialen!!

    SvaraRadera
  3. ahh... så vackert Mette! Har du klippt runt kanterna där du har eget papper? Wow vilket jobb!

    SvaraRadera
  4. Detta albumet är såå mysigt tycker jag, vilken vän du är!!

    SvaraRadera