lördag 2 maj 2009

UTMANING VECKA 19 och 20

Jag bara Älskar Emmas FRAGMENTS, CHARMS och OVALS& CIRCLES - ALBUM!
Skaparlustens egen utmaning som jag bett EMMA att hålla i blev därför en liftutmaning! Jag överlämnar ordet till Emma....

Här kommer en ny utmaning till alla scrapsugna ute i stugorna...

Lifta detta album, på det ena eller det andra sättet:




Och lås nu inte fast tankarna vid att det måste vara just ett album, för det behöver det inte alls vara. Det är ju det som är det fina med inspiration - det kommer till oss på alla möjliga olika sätt ;)




Maila in era alster till mig på emma.lang[at]telia.com (ta bort [klamrarna] och placera kanelbullen där) senast söndagen den 17 maj, så lägger jag upp dem här i bloggen.

Har ni några som helst frågor eller funderingar kring utmaningen, så är det bara att ni mailar mig, på samma adress!!

Ha så kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar