tisdag 26 maj 2009

Mer från Majs lilla kit

En liten bunt av de urfina små primarosorna var med i paketet och eftersom jag så gärna ville använda dem så fick det bli en layout till. Riktig sommarromantik med leende unge, kvällssol och höbärgning eller hur? Det är fina tider som ligger framför oss nu. :)



Som bakgrund använde jag dotted cardstock som var inkluderad, så även den vackra spetsen. Resten av dekorationerna har jag lagt till själv. Eftersom jag inte hade några papper eller dekorationer med bondgårdstema hemma i gömmorna så letade jag reda på lite kossor och kapsyler från mjölkflaskor på nätet och skrev ut. Jag använde vanlig naturbast som "höstrån".

5 kommentarer:

  1. Åh, Smulan...den är helt fantastisk!! Sådär som jag så önskar jag kunde få ihop det...både enkelt och detaljrikt, på en och samma gång...

    SvaraRadera
  2. Kanonsnygg lo! Gillar färgerna, du är verkligen superduktig! =)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så helt underbar! Det är så läckert med den mörka bakgrunden mot det ljusa!

    SvaraRadera