tisdag 19 maj 2009

***Scrap Works***

Jag måste börja med att säga, Ilona överträffar verkligen sig själv varje gång hon plockar ihop DT-kit! Dom är helt fantastiska! =) Denna gång har jag gjort en LO på min dotter Smilla & dom underbara papprena kommer från Scrap Works. Dom var perfekt till att skapa en lekfull men ändå gullig lo med sina härliga mönster. Jag har klippt ut detaljer från flera olika papper, swirls från en overlay, rosa spetsband, blommor sweatheart flowers från Prima,brads Luky, Hibiskus & Love notes från Creative Imaginations samt lite annat smått & gott! Texten "My little angel" & "so blessed" har jag själv skapat med hjälp av Word. Visst bli man sugen att vårshoppa när man ser alla dessa godingar! =)




Lycka till med skapandet!

Kramar Ulrica "Mysmumlan"


6 kommentarer:

Jessica sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar!!!

Måste säga att denna lo på din dotter är så söt o fin, jättevackert dekorerad. Kikade runt lite och du gör väldigt vaqckra alster. Må så gott

Kram Jessica

Sanna F sa...

Så himla snyggt!!!!!

Emma sa...

Den är bara helt underbar!! Vilka detaljer...

Monika sa...

Så flott denne var!! Veldi nydelig pyntet!! Og flott med rosa og svart sammen :)

Smulan sa...

Fantastisk helt enkelt! Godis!

webmosterhelene sa...

Men iiiiiiiiih, vilken fantastiskt underbar sida!! vilka detaljer!