torsdag 14 maj 2009

Turkos!!



Ni har väl inte missat att cerise och turkos är vårens modefärger? Mode eller inte, jag älskar dessa färger!! Här har jag gjort en enkel, väldigt turkos, layout, med material från maj månads stora kit.


 Jag har lagt till dymoremsan, allt annat kommer från det härliga, färgsprakande kitet!



Den fantastiska blomman har jag klippt ut från ett mönstrat papper, och fäst med 3D-kuddar.



Denna gång använde jag inte Fragments till att göra mosaikbitar i annat papper, utan klippte till runt fotot, så att pappret under kom fram. Fjärilen kommer från samma mönstrade papper som blomman.


Hoppas ni alla mår riktigt gott!!
På återskrivande
//Emma

7 kommentarer:

  1. Men så söt! De där fragments är verkligen fina!

    SvaraRadera
  2. Fint!
    Vet du ifall det turkosa pappret med vitt mönster finns kvar? Hittar det inte på skaparlusten.se

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym!

    Jag har det kvar men verkar ha försvunnit från webbwn...hör av dig via mail om du är intresserad!
    info@skaparlusten.se

    SvaraRadera
  4. ....nu finns det igen!
    Här http://www.skaparlusten.se/Shop/Index.php?sArtModelId=SEI83007

    SvaraRadera
  5. Tack för hjälpen! :D
    En fråga till - hur stort är detta papper?
    Och har du mkt utav det...? Det ska vara som en del av en bröllopsinbjudan (som en ram runt själva texten) så jag kommer nog behöva en del...
    mvh Anonym/Cia

    SvaraRadera
  6. Dom är 30x30cm
    Jag har dessvärre bara några st kvar. Men om du vill kan jag ringa leverantören på måndag och höra om dom har fler. Hur många behöver du??
    Du kan maila mig på info@skaparlusten.se

    SvaraRadera