måndag 4 maj 2009

Vad får mig att släppa allt???

Svar: Ilonas kit!!!

Jag hoppade jämfota upp och ner sedan jag rivit upp paketet, och till och med sambon konstaterade att "Ja, det var ingen dålig leverans..."

Nä, just det!! :)

Naturligtvis släppte jag allt jag höll på med och skuttade iväg till kontoret, och här är mitt första alster från mitt dt-kit, tillika maj månads stora kit:



Jag har lagt till lite scrappers floss, lite distress stickles på bradsen (Spiced Marmelade, från ett tidigare kit) och så rubriken, allt annat kommer från kitet. Och det finns massor kvar, inklusive ett så läckert thickersalfabet med tygyta (kallade just fabric stickers, ja...), foam stamps och en påse med mina ääääälskade fragments :)



Detaljbild. Fjärilen och bladen har jag klippt ut från ett papper, och så har jag testat de populära "pappersrullarna", som jag själv såg första gången hos Mahlin.


Nu ska de små nattas, och sedan måste jag nog klappa och klämma på mitt kit, lite till. Jag vet inte om det är våren, eller vad...men jag blev nästan lite kär ;)

Och hörni, ni glömmer väl inte min utmaning???

På återskrivande!!!
//Emma/ScräpEmma

3 kommentarer:

Monika sa...

Jammen Gud! Wow... måste leta efter hakan, den for i golvet!
Så underbart vacker, så helt perfekt!!! JAg finner inte ord!

Karin sa...

vilken underbar layout du har gjort Emma! Va häftigt det var med de små pappersrullarna, coolt!
kram!

Mette sa...

Helt underbar! Gillar massor! Färgerna är så härliga!