onsdag 10 juni 2009

Mer SEI "Bridgeport"

Jag lovade ju mer alster gjorda med denna ljuvliga serie. Det som är fascinerande med denna pappersserie är hur de lyckats skapa en enhet med de färger som ingår. Blått, turkos, grönt och lila kan ju bli hur "fel" som helst. Men är så rätt! Det roliga är ju alltså att man kan skapa många sidor med få papper, eftersom dessa även har vackra baksidor i matchande färger.

Här har jag lekt med fokus lila och grönt, jag har använt några av de fina dekorationerna som ingår i det fyllda matchande dekorationskitet. Jag fortsätter med min "enkla" och stilrena stil :-)



Sen måste jag passa på att tacka alla er som lämnar uppmuntrande kommentarer till mig - och övriga medlemmar i DT. Det är roligt att veta att det vi gör inspirerar!

1 kommentar:

Emma sa...

Helt fantastisk! Och vilka färger...