tisdag 21 juli 2009

Framsteg i lokalen....

Sakta men säkert händer det saker!

Vi har så här långt kånkat in mycket av den, sen tidigare införskaffade butiksinredningen, och monterat den på plats....det känns i ryggen! Och så har en härlig spotlightskena monterats i taket. Jag är lite kinkig med ljuset....men "elektrikern" låter mig styra o ställa.

Några trasiga naglar, lite blod, inga tårar men massor av svett!!!
Det har varit fuktigt och VARMT här - rena rama drivhuset!
Mycket av energin går åt till att planera och fundera - det blir inte som jag skulla önskat för denna lokalen men vi gör vårt bästa....min "handyman" och jag =)






Det var allt för denna gången....tack för titten och på återseende!
Kram/Ilona

PS! glöm inte Helenes skiss....vi vill ha massor av tolkningar!

2 kommentarer:

Smulan sa...

Å det kommer att bli kanonfint!

Fiffi sa...

Det blir alldeles fantastiskt! Hojta om du vill ha hjälp, jag kommer på studs! ♥