onsdag 5 augusti 2009

Lite härlig inspiration

Igår damp det ner ett helt underbart Augusti månadspaket här hos mig.

Ni vet... Så där välfyllt och härligt så man känner att man måste scrappa på en gång.

Så idag när mannen höll på och fixade med bilen satte jag mig och scrappade.

Och resultatet blev två layouter.


Den första heter "En vän som du" och är tillägnad min goa vän Malin.


Jag har använt härliga papper och bokstäver från Webster´s Pages, ram från My Mind´s Eye, och stickers-tag från Déjá View , metall-tag från Tim Holtz + blommor och knappar.

Notpappret är privat som jag har köpt på ett antikvariat.

Nästa layout heter "En liten hand i min".


Det var en sån härlig känsla att få hålla i min nya lilla systerdotter Tyras hand - då i nov 2008.


Till den här layouten har jag använt papper från KaiserCrafts, rubons och stickers från Kimberly Polson, journaling-spot från Déjà View, metall-tag från Tim Holtz, Klockor från Maya Road + blommor och knappar.




Tack för att ni tittade! :)

Skynda er ni in i shoppen och köp ert eget paket. Ni kommer inte att ångra er!

Inga kommentarer: