torsdag 13 augusti 2009

Rensa i Röran - Bidragen!

Ohhh va härligt att ni hängde på och rensade! Och va finnt det blev!
Hör här.....jag citerar...

"Hej, vilken rolig "utmaning", eller rätt behövd iallfall:)
Hade en gammal påbörjad LO liggandes som jag "förstört" trodde jag, men hade
iallafall sparat den eftersom jag gillar kortet och pappret. Men har inte vetat vad jag skulle göra med
den. ¨
Så på med det som låg och skräpade på skrivbordet, perfekt :)
"Titeln" har jag sett någon stans på någons scrap sida och haft i tankarna länge.
"and all beacuse 2 people fell in love", söt titel tycker jag.

Tack för roliga utmaningar, fina skisser och allmänt trevlig blogg :)"
/Mikaela


"Det här var inte lätt för jag har nämligen inget bord (har blivit lovad ett
pysselrum när vi bygger ut). Än så länge har jag hyllor, förvaring på olika sätt och
allt får dras fram varje gång (pust o stånk). Det innebär dock inte att mina projekt
blir färdiga, utan de ligger på lite hyllor och avlastningsytor här och var.

Så jag kollade runt på hyllorna och hittade en hög med sönderklippta papper och
olika dekorationer. Jag hade en gång en plan när jag klippte ut blommor och blad ur
flera ur snygga papper men sedan fick jag inte ihop det till en helhet. Efter att
jag slängt flera bakgrundspapper gav jag upp och det fick ligga kvar i en hög tills
nu. Det blev denna LO som jag dock ännu inte är sams med och framtiden får utvisa
huruvida den hamnar i ett album eller i papperskorgen."

Rensa lugnt

Carina Åsbacka


"Här kommer mitt lilla bidrag till Rensa i röran-utmaningen.

Röra är precis vad jag har i mitt scraprum. På scrapbordet hittade jag ett
cardstock som var delat på hälften, lite blommor och spillbitar från en
tidigare scrappad sida. Smack ihop med allt och fram med några pärlor så var
det klart. Den längsta tiden tog det att stansa ut bokstäverna. Snabbt och
enkelt och en sida ytterligare en sida till vårt sommaralbum :-)"

Elisabeth


Tack alla ni som var med och rensade!
Jag tycker att det scrappade resultatet är fantastiskt fint!
...hur det ser ut på era bord och hyllor vet jag inte....
själv skulle jag behöva rensa mycket mer!

Ilona


Inga kommentarer: