lördag 8 augusti 2009

Resultatet av Helenes skiss denna veckan!

Vi har fått in så många alldeles underbara tolkningar av Helenes skiss denna vecka så jag visar dom redan idag.....Men ni har hela helgen på er att skicka in och resten visar jag i morgon....om ni sänder in fler till mig!


Här kommer en tolkning av Helens otroligt fina skiss. Jag har två flickor och en pojke och att scrappa LO:s till tjejerna är hur enkelt som helst (eftersom jag älskar blommor), men till pojken är det desto svårare om nu det inte skall vara blommor med. Helens skisser utmanar därför mig till att skapa lite tuffare sidor till min lill kille.
Denna LO är otroligt spartanskt scrappad för att vara av mig då
jag har svårt att begränsa mig, men jag är såååå nöjd.
Så än en gång tack för en
härlig skiss och hoppas att det kommer fler.

Carina Åsbacka


Denna veckans skiss passade mig perfekt eftersom jag älskar att scrappa
LO´s med flera bilder! :o) Jättehärlig skiss!

Heidi från Finland


Här kommer mitt bidrag till den fina skissen!
mikaela




Härligt med skisser nu under sommaren också!
Åsa Isacsson alias Korvsson


ScrapMyran


Ett stort Tack till er som skickat in!

Är det inte lite fantastiskt med så många härliga LO av en enda skiss.....?!!

1 kommentar:

  1. Men ooooh! Jag är impad och blir såååå inspirerad av era alster! STORT STORT tack för att ni skapar utifrån min skiss!

    SvaraRadera