onsdag 5 augusti 2009

Utmaning Vecka 32 - Rensa i röran!

RENSA I RÖRAN - kallar jag denna utmaningen för!

Utmanade mig själv...eller kanske var det ett uppmaning/förmaning...att rensa i röran på mitt arbetsbord. Jag hade ett påbörjat minialbum, blommor, dekosar och div färger - men ingen plan. Utmaningen blev att göra gång på allt som låg och väntade......alltså...

Gör ett projekt med enbart det du har på ditt arbetsbord!
En LO, ett kort, något altrat....Ja. vad har du på ditt bord?!!

Du skickar in det till info@skaparlusten.se senast tisdagen den 10 augusti

Här är resultatet av mitt eget projekt:
Minialbumet är ett Prima Chipbordalbum som jag hade målat och klätt med Prima papper för länge sedan och bara låg här. Crackle Paint målade dekosarna är provmålningar.....Och JA - jag har ett stort och belamrat bord =)




Be om ursäkt för bildkvalitén - ser nu att den är usel...
men hinner inte göra något åt det nu.

webmosterhelenes läckra LO


Ilonas utmaning fick mig att kolla vad jag hade på mitt skrivbord
och gjorde en LO på ett naft

Jag började med att titta vad jag hade liggandes. Det var en påse med små remsor av paperfrills, bokstäver, crackle paint, knappar, journalingstämplar, en spillbit overlay och så en spillbit ljusgrå cardstock. Samt ett fotografi på lille Astons första bad.

Så fick det bli, jag tog ett nytt mörkgrått cardstock för att matcha resterande saker och satte igång. För mig spelar det ingen roll att färgerna blev grå, svart och orange till en badsida även om det naturliga skulle varit att göra en blå sida.

Det viktigaste är att stunden är dokumenterad och jag har använt saker som låg på mitt skrivbord.


TACK Helene!!!


Häng på ni också och ha kul!

Ilona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar