tisdag 8 september 2009

Månadens stora kit!



Den månaden har Ilona överträffat sig själv när det gäller att sätta ihop månadens stora kit, helt gudomliga papper från MME, för er som älskar knappar finns det i mängder också tillsammans med annat smått o gott. Jag måste erkänna att jag aldrig sett de här vackra tygklädda bokstäverna tidigare, de är helt underbara och ingår i kitet. Som vanligt har jag lagt till lite blommor, journalingspot och sidenbandet. Men den som spar (vilket jag gjorde med resten av dekorationerna) hon har.

Som jag nämnde är blommorna mina egna, i kitet finns andra blommor, men vill du ha något liknande kan jag varmt rekommendera dessa som du hittar i butiken.


Som vanligt några närbilder, klicka gärna för större version.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart vacker layout!

catz sa...

wow...this is truly beautiful!!