söndag 6 december 2009

Vinterland



I mitt dt-kit den här gången låg det massor av papper från min favorittillverkare - Websters Pages! Jag äskar de rikt dekorerade pappren med fantastiska blomstermotiv lika mycket som jag kan älska baksidorna med sina grafiska, lättkombinerad motiv. Det svåra är att inte göra som jag gjort på den här layouten nämligen överdekorera, även om layouten ser betydligt snyggare ut i verkligheten. Det är aldrig lätt att fotografera utan riktigt dagsljus.

Något som också låg i mitt kit var en påse med You Do blommor och den påsen avfärdade jag som ganska tråkig vid första anblicken, det var när jag öppnade påsen som jag insåg de geniala med innehållet, man kan nämligen kombinera ihop sin egen blomma. Här har jag inte bara lagt dem lager på lager utan också veckat ihop dem och trätt de större tunnare blommorna genom de mindre sidenblommorna och därigenom fått vackra blomknoppar. I den här påsen finns även blommor guld.

1 kommentar:

Carola sa...

Fint! Gillar när det är mycket dekorationer - finns nya saker att upptäcka varje gång :)