onsdag 6 januari 2010

När jag var liten...


Jag tror inte jag är ensam om att tycka att Websters Pages gör bland de vackraste papper man kan tänka sig. Tyvärr har jag en känsla av att många också tycker att de är en aning svårscrappade med sina stora mönster som vi nog alla vill ska komma till rätta. Något som kan vara en svår ekvation när man samtidigt vill dekorera lite, ha några lager på lager av papper och dessutom visa upp fotografierna. Min lösning är att helt enkelt använda pappret som dekoration och inte heller vara rädd för att behandla det som vilket annat mönsterpapper som helst.

Jag dekorerar gärna mycket på mina loer, men om man tittar noga på den här så ser man att jag faktiskt inte dekorerat fullt så mycket som jag brukar. Med de kraftiga färgerna och vackra mönstren får till och med jag försöka att hålla igen lite.

Papprena hittar du i shoppen, liksom även de vackra minirosorna. De mörkröda blommorna är från You Do liksom även julblommorna med blad som ligger under och du hittar dem självklart också i butiken. Mina blommor har alla fått en liten touch av glitter.

2 kommentarer:

Cina99 sa...

En jättefin layout! Gillar hur du byggt upp "lager-på-lager". Wow :)

webmosterhelene sa...

Ljuvlig!