tisdag 26 januari 2010

Sommar i januari med lilla kitet

När det är som allra vintrigast mitt under kalla mörka januari är det skönt att drömma sig tillbaka till sommaren genom att bläddra i fotohögen. Januaris lilla kit är som gjort för glada somriga layouter med de färgfulla papperen ut Basic Greys härliga Sugar rush som för tankarna till solsken och lek.
Tänk vad härligt när det blir dags att plantera panseér igen. Vårens solstrålar verkligen!
Jag klippte ganska friskt i ett av de mönstrade papperen till den här layouten. Det är rätt mycket humor i den här berättelsen och bilden så jag ville inte ha ett allvarligt uttryck. Vi skrattade rätt gott den sommardagen i gamla skruttgolfen med båten på taket!
De oranga och rosa blommorna följde med i kitet och jag älskar dem för den läckra färgkombon.
Månadskitet hittar du i shopen här>>>

1 kommentar:

  1. Nu blev det liftvarning! Köpte hela SugarRush-serien och hade just sommar i åtanke när jag blev kär i papperen...
    ...gillar urklippet! :)

    SvaraRadera