måndag 5 april 2010

En påskhäxa på väg till Blåkulla



Så här såg min dotter ut på väg till dagis i torsdags. Hon var superlycklig över att äntligen ha fått smink i ansiktet, något hon inte fått ha tidigare eftersom hon är så rädd för att få tvål i ögonen.

Här har jag använt resterna av mars månads stora kit och kompletterat med underbara papper från Karen Foster. En enkel layout som egentligen borde varit snabbscrappad men tog mer tid än jag tänkt från början.

Rubriken är utskuren ur ett av de vackra SEI-pappren där ena sidan är glittrig och andra mönstrad i milda nyanser, titta in i butiken för många av pappren är det faktiskt 50% rea på!

Rosorna som jag dekorerat med fick Isabel och min brorsdotter välja ut, liksom fjädrarna i bakgrunden. Tittar ni riktigt noga ser ni också att jag använt pärlorna från förra månadskitet som prickar i bågarna på pappret runt stora fotot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar