onsdag 12 maj 2010

Vackra Kaiser Craft!

Jag har skapat lite med förra månadens lilla kit, det innehåller massa fina minirosor i grönt och gult, ljuvliga papper från Kaiser Craft, cardstock i fina passande färger, fina wellpapptags från Inkido och läckra band. Me love, helt enkelt!!

Har du inte detta paket, så passa på och köp det - det är helt fantastiskt vackert!!


Närbild på wellpapptagen som jag målat med lite akrylfärg samt en av de gröna minirosorna.


Eftersom Kaisers papper är dubbelsidiga kan man leka loss lite med dom, som att riva och rulla pappret lite så båda sidorna syns. Lite stänk av akrylfärg ger liv till den enfärgade cardstocken.


Tack för att du kikar förbi och jag hoppas du inspireras :-D

/Helene

1 kommentar:

Kellis sa...

Jag inspireras alltid av dig!! Brukar allt som oftast spara ner bilder på dina alster som jag tar fram och bläddrar igenom när jag behöver komma igång med en LO. Tack för att du delger allt vackert med oss andra!

/Kathleen