tisdag 20 juli 2010

Grafiskt, enkelt och rent


Jag hoppas att ni alla har det riktigt skönt i sommarvärmen? Själv varvar jag de lata semesterdagarna med pyssel, utflykter och bad.

Den här layouten kanske inte heller riktigt är jag, normalt sett brukar jag använda fler dekorationer och framför allt blommor men eftersom jag börjar gilla just den här stilen allt mer är jag faktiskt inte helt missnöjd med layouten. Blomman har jag som ni ser klippt ur mönsterpappret, delat upp i tre delar (tre blommor gick åt) och sedan klistrat ovanpå varandra med distanstejp. Allt du ser ingår i juli månads stora kit urom rubikens bokstäver.

2 kommentarer:

Anki sa...

WOW vilken läcker lo!
Gillar blomman massor!
Har du printat texten direkt på pappret? Läckert o snyggt!

Monika sa...

Anki, ja, jag har skrivit ut på pappret. Det var lite trixigt tills jag förstod hur man ska göra det enkelt, men då var det för sent...