fredag 24 september 2010

Long time, no see....

Jo, jag vet... Jag är kanske inte den roligaste dt-medlemmen just nu ;-) Det är tyvärr lite glest mellan mina inlägg även om jag har såååå mkt lust att skapa. Men jag har börjat ett nytt jobb som kräver massa tankekraft och energi (men är såååå skoj) och ovanpå det är jag halvvägs till att få en ny liten bebis, vilket i kombination gör mig sååååå trött och slut... Att vänta barn igen fick mig att gå igenom mina gamla graviditetsfoton från då jag väntade Aston och ville scrappa ett av dom. Tänk att faktiskt få känna sig vacker då man är gravid, det gjorde jag då Aston låg i min mage...

När jag fick ett färgstarkt och helt underbart paket fyllt av papper från Prima och läckra blommor av Ilona så skapade denna sida sig själv. När jag tänker på Prima så tänker jag oftast dova färger, ljuvt romantiskt, fantastiska dekorerade blommor mm.... Men DETTA underbara papper med lite indiska influenser är oxå från Prima. En stor blandad påse med blommor och stora brads från YouDo fick utgöra dekorationerna på min sida...




1 kommentar: