söndag 3 oktober 2010

Haunted + G45 + Tim Holtz

Det är fotot har jag gjort flera layouter med, jag vet ;) Men jag tycker att bilden som mina tjejer tagit på sig själva är underbar! I land när inspirationen tryter så kikar jag in på Momas skisser, den här gången har jag utgått från den här skissen.
Samtliga papper till den här layouten är ur serien Haunted och jag måste säga att papprena är helt underbara, har en härlig rå känsla som jag verkligen gillar.
På den ena pappersremsan har limmat fast en bit av Tim Holtz Filmstrip Ribbon.


Etiketten är från Grapich 45´s Cardstock Stickers och knappen i chipboard är även den från Grapich 45.
Jag tycker att det kan kännas lite vanskligt att stämpla direkt på en layout, så jag har stämplat på en plastförpackning och klippt ur.

3 kommentarer:

Monika sa...

Å så kul att se din tolkning Carola! Och så smart att stämpla på plastförpackning, det blir lite tunnare än oh-film.

Camilla sa...

Underbar LO!!! O kortet är åxå helt enkelt väldigt härligt!!!!

Kram

Anki sa...

Underbart foto o fin lo!
Är det A4 du scrappa i?