tisdag 8 mars 2011

Leva livet

Jag är så glad att få vara här hos Skaparlusten som gäst-designer under några månader!
Det var ju här jag hade mitt allra första DT-uppdrag, så det känns lite nostalgiskt! :)
Jag fick hem ett underbart paket med bl a papper från Canvas.
Verkligen härliga att jobba med.
Min första layout blev en BoM...
Jag försöker verkligen att leva livet varje sekund, varje dag.
Ibland är det lätt att glömma bort att göra det när man bara stressar runt i vardagen.
Så det gäller att påminna sig själv!

Till layouten har jag använt Kraft cardstock, mönstrade papper från Canvas, blommor från Prima Marketing, spets, metall-hörn, knappar från Basic Grey, stickers från Tim Holtz, pins, fjäril, bokstäver från American Crafts, Cosmo Cricket och Graphic45, pearls från KaiserCraft och stämplar.

Det mesta finns att köpa här hos Skaparlusten!!!!!

2 kommentarer:

Sickan sa...

Vilken fin LO!

Välarbetad............

Anki sa...

Underbart fin!

Gillar den massor!

VARMT VÄLKOMMEN i gänget!

Kramis Anki