tisdag 22 mars 2011

Snart....

Min äldsta dotter Mye bor i Belfast på Nordirland, så det blir ju inte så ofta vi ses.
Jag tänker på henne varje dag och saknar henne så himla mycket.
Därför är det extra härligt att veta att vi snart ses!
I slutet av april åker vi nämligen iväg för att hälsa på henne.
Ni må tro att jag längtar.
Det blev en layout med härliga papper från Canvas.
Dessa papper är verkligen fantastiska och jag älskar strukturen på dem.
Till min layout har jag även använt:
Kraft Cardstock, bokstäver från KaiserCraft och Graphic45, blommor och blad från Prima Marketing, knappar från Basic Grey, pebbles från Prima Marketing, stickers från Prima Marketing och Tim Holtz, pins, stämple från Prima Marketing, kuvert från Maya Road, frimärken och utklippta fjärilar från ett papper från Kimberly Poloson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar