torsdag 14 april 2011

Lek med färger

Hej alla! Tro inte att jag glömt bort er eller slutat skapa för Ilona. Jag har "bara" fått ett litet barn till för 6 veckor sedan. Så nu är jag mamma till 4 söner, helt underbart!

Jag har passat på att scrappa ett av de foton som en vän tog på mig och Fredrik då vi fortfarande väntade på "Myran" som vi kallade bebisen i magen. Nu vet vi ju att det var en pojke i magen och han har fått namnet Charlie. Men då, då visste ingen utom jag att det var en pojke...

Jag har lekt loss med distress ink, mist och crackle paint. Kan det bli roligare?!


Älskar de här ir-resist-ible-tagsen med sina guldfält och de områden som lämnas helt vita när man jobbar med dom. Så roliga och så enkla att arbeta med.


Jag har sparat en massa tomma rullar i olika storlekar efter toapapper, glue dots mm. De är perfekta att stämpla med. Och att stämpla med crackle paint blir urläckert när det torkat!


Material:
Cardstock: Bazzill Kraft
Färg: Crackle Paint by Rangers (Mustard Seed + Pine Needles), Distress Ink by Rangers (Walnut stain + Mustard Seed), Tattered Angels (mist)
Dekorationer: Tattered Angels (tags), YouDo (blommor), brads (Creative Imagination)
Stämpel: Reprint (bårdstämpel) -Reprint
Bokstäver: privata

1 kommentar:

  1. Roligt att du är igång och leker igen!

    Läcker lo!

    SvaraRadera